en till......

Hur är du? social
Hur ser du ut? blond, gröna ögon, liten
Vilken klädstil har du? main strem
Vilken tidning läser du? Allt jag kommer över från SvD, Diego, Stureplan, till VR, glammour, cosmopolitan
Ditt mest använda uttryck? shit
Och ditt mest oanvända? "enligt den här kakylen...."
Vilken är din största framgång? Fixat två examen på universitet
Ditt största misslyckande?jag misslyckas inte, faktiskt
Viktigaste egenskap hos en människa? empati
Sämsta egenskap? kan faktiskt inte säga
Vad gör en fest lyckad? människorna
Vad vill du bli? Strateg inom personalområdet
Vad är din dröm? Att leva ett långt och lyckligt liv
Hur mycket väger du? 48-49kg
Hur lång är du? 150cm
Är otrohet okej? Nej.
Vilken är din favoritsysselsättning? resa
Vad har du just nu i din bokhylla? första hyllan; pappershållare med alla viktiga privata papper, två vodka flaskor, en vattenflaska.Andra hyllan: massor med CD skivor, en trave böcker, fotoram på päronen, tredje hyllan; ljusstake, hårprylar, vattenflaskor, högtalare till datorn. Alla böckerna ligger nerpakade i källan.
Vad gör dig lycklig? Kärleken, solen och utomlands
Vad gör dig arg? Att kvinnor inte lever på samma villkor som män.
Vilken blomma är vackrast? Rosor
Hur ser en lyckad dejt ut? Massor med konversation, god mat
Vilken är den bästa komplimangen du kan få? Att jag är vacker, det betyder mycket mer än bara snygg.
Kan du tänka dig att ta din bästa väns ex? Nej,
Vem är dina idoler? Har inga
Hur ska din drömprins vara? jag ser helst bara att han existerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback