Laddaren och ett farväl

Haha tror du inte jag höll på att glömma laddaren i allfall, tills jag som tur var läste mitt förra inlägg.

Värmen is still killing me, i natt ska den till och med bli tropisk. Men jag tänker sluta att klaga och hoppas att den håller i sig för alla er andra som stannar i svedala.

Packningen är nästan klar, all mat är slängd och köket städat. Jag har kontroll. Men jag ska gå upp jättetidigt imorgon, jag kommer springa runt som en galning och kontrollera att spisen är avstängd fast jag inte använt den sen middagen idag, eller att dörren är låst till altanen. Jag är lite jobbig på det sättet. Tre tunnelbannestationer hemifrån kommer jag börja hysteriskt tänka om jag "verkligen låste dörren".

I kväll är det direktsändning från Rock Tåget med Tomas Ledin, shit vilken markandsföringsbudget han måste ha. Jag pendlar mellan två radiokanaler som båda spelar hans låtar hela tiden och pratar om hans konsert och jada jada jada. Snart vet vi allt om honom. Jag orkar inte mer........

Så nu till mitt farväl, ja det låter allvarligare än vad det är men nu blir det inga uppdateringar förrän jag kommer hem. Detta ska vara min semester med total avsaknad av tekniska saker, så som mobil, internet och dator.  Jag ska bara ta det lugnt och njuta av min semester.

Så ha det så bra så hörs vi i slutet av juli

kram kram

Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback