Jag är så bakis

Har varit i skärgården, tack för en jättetrevlig helg! och festat igår kväll till tidig morgon. Förfan vad jag är bakis. Jag borde bara gå och lägga mig. Det värsta är att jag har minnesluckor, eller två i allfall. Jag kunde för mitt liv inte komma ihåg hur vi hade tagit oss till stället, uppenbarligen med buss, och jag kommer inte ihåg sista 20 minutrarna. Jag har inte haft minnesluckor på hur många år som helst. Okej att saker och ting försvinner ur minnet men inte så där totallt blankt. Det var ju tur att inget allvarligt hände och det bara var bra att åka hem. Är det nåt jag måste sluta med så är det att dricka så fasligt mycket på utestället.

Nu ska jag ta reda på om det går någon bra (behöver inte vara bra i försig) film att lägga mig framför.

ha det, ha det

ps glömmde säga att jag hade super kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback