Imorgon är det fredag

och det ska bli så skönt.

Vet ni vad jag tycker är intressant just nu, jo hur man på väderkartorna ser regn varje dag men det kommer inget regn. Vem hörde inte varningen för det fruktansvärda åskovädret härrom dagen, jag blev orolig ställde in en inplannerad trip till stan bara för att åka hem och hinna dra ut sladdarna i tid innan åskvädret börja, ingenting hände! Ja nu drog jag ju inte ut alla jack och sånt för man vill ju prata i telefon och surfa på internet men jag tänkte att jag iallfall skulle vara hemma. Chi fick jag.

nu hoppas jag på massor med sol i helgen för den ska spenderas ute, både i bokstavlig mening och i fråga om fest.

ha en härlig helg, vi ses i vimmlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback