Hej igen

Nu är jag tillbaks, och livet har återgått till exakt det samma. Jag är helt förundrad. Hur kan det bli så. Jag försvann två veckor för att förändringar skulle ske, inte för att det skulle vara exakt likadant. Det tog f-n inte mer än några timmar så var allt sig likt. När jag kommer ner till vårat lilla ställe så entrar jag ett annat typ av liv. Det är lediga dagar med sol och bad, shopping, drinkar och goda cafe con leche. Det är här och nu i dess mest basica form. Livet hemma i sverige är avlägset och blir snabbt bortglömt. En gång när jag gick på gymnasiet ringde en kompis till mig och det tog en liten stund innan jag kopplade. Så borta är det.
åh nu är allt tillbaks till det gammla vanliga.

Men jag har haft det jättehärligt, första dagarna var jag fortfarande på sverige tid och deckade i säng kl 23 och var uppe vid 10 och simmade i poolen. Efter en vecka gick jag inte ur sängen förre kl 12 och i säng kom jag väl inte förrän mellan 2 och 6 på morgonen. Well för att vara ärlig så blev det inte många party kvällar. Men det känns som ännu desto mindre shopping. För en gång skull var inte pengarna problemet nu var det utbudet i stället. Jag hittade knappt någonting. Det blev massor med basic toppar från Zara och ett par ursnygga jeans från Levi's, ett par eleganta pumps och svart skärp. Men that's it. Inte ens några jätte fynd på beauty sidan heller. Fast det klart jag var ju lite deppig så jag gick och köpte mig den där rengöringsprodukten från YSL. (yes äntligen)

Det positiva är att jag blev väldigt brun och fick in en massor med motion genom simning, bad och promenader längs stranden. Tänkt en hel massor och umgåtts med familjen på ett avslappnat sätt.












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback