Nervös!

Det är riktigt nervöst nu, mötet för traineeplatsen är imorgon kl 11. Jag har bestämt mig till viss del vad jag ska ha på mig. Det blir vit blus med kavajbyxor, espritpumps och trenchjacka. Men sen vet jag inte om jag ska ta kavajöverdelen eller om jag ska ta en kofta. Det passar inte mig att vara så himmla formell så jag tror mer på en koftöverdel.

Jag har läst materialet plus att jag faktiskt har skrivit två uppsatser om det här företaget så jag borde ju kunna min sak om man säger så.

Det ska bli skönt att ha det överstökat imorgon, då är iallfall en sak av mina två ältande över.

sovgott, jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: erika

Jag håller tummarna hela dagen för att det ska gå bra för dig! Och tack själv för en trevlig kväll, att prata hjälper alla i de flesta situationer.

2006-04-25 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback