Rean

Jag borde nästan bli en modebloggare så mycket bra saker som jag har köpt på rean. Hittat massor med saker som jag verkligen behöver så som ny kappa, stövletter och stövlar. Jag vill shoppa mer. Men den 7 januari startar NK rean så den tänker jag ta mig en titt på, det skulle ju kunna resultera i att jag hittar något mer på min lista.

By the way, jag var inne och kollade Acne-rean och jeansen, vem är dessa jeans designade för? kortaste modellen är
32or och dom är så smala att jag fick gå upp till 28 för att överhuvudtaget få igen dom i midjan (knappt), jag brukar ha storlek 26. Jag hörde flera tjejer klaga på längden på jeansen och jag kände mig som världens fetaste. Nä, hur många långa och smala tjejer kan det finnas för att tjäna pengar på dom jeansen? tjejen som hjälpte mig sa att det kan vara lite svårt om man är bred över höfterna, eh what? okej att jag är "lite" bred över höfterna, men seriöst jag har ifallfall lite perspektiv kvar. Nej, tummen ner för Acne-jeansen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hjälp vad du skriver, duktigt! :) Härligt med reafynd, jag har inte hunnit shoppa något, utbudet i karlskoga är liksom inte det bästa, får ta tag i det till helgen...Är såååådär laddad för jobb igen imorgon, menmen, ses då!

2009-01-06 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback