What´s new

Jag skriver kontrakt i kväll med paret som ska hyra min lägenhet. Äntligen blir det klart.

Jag har fått lite flyttpanik, insåg att mina föräldrar är bortresta den helgen som vi bestämde att jag ska flytta, jag kan inte köra lastbil och J har inget körkort (ännu :)), så nu blir det nog att flytta fram en helg i planeringen och kunna få hjälp av både goda vänner och mamma och pappa. Så fort vi har bestämt datum så ska jag hyra flyttbil, måste nästa ske imorgon.

Var och tränade bodypump igår så nu kan jag inte röra mig. Tog det väldigt lugnt den här gången, men vad spelar det för roll när man inte har tränat på flera månader. Förra gången var jag paralyserad i en vecka, får se hur lång tid det här tar. Men det är ett skitkul pass och passar bra för att bygga styrka. Vi ska köra med jobbet en gång varannan vecka. Om jag kan röra mig till på fredag så tänkte jag gå till gymmet och jogga, och sen ska jag vara igång med träningen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback