uthyrning av lägenhet i Stockholm

I torsdags la jag upp min lägenhet på bostaddirekt.se. Det tog inte mer än att jag stängde ner browsern så ringde telefonen. Jag blev helt chokad och ville helst förneka att jag lagt upp lägenheten. Så jag gick in snabbt igen och tog bort telefonnumret, då jag inte kan ha massor med folk som ringer mig på arbetet. Men nu några dagar senare så har jag faktiskt fått in några intressanta förslag och på måndag ska jag sätta mig och ringa.

Tänk, om två månader kan jag faktiskt ha min lägenhet uthyrd och bli sambo.

Kommentarer
Postat av: Petra Johansson

Jag annonsera ut min hyreslägenhet på Sveriges hyresportal - Hyresjakten.se. Fick massor av svar på min annons, tänk vad enkelt det kan vara att hyra ut sin lägenhet.Tänk, om två månader kan jag faktiskt ha min lägenhet uthyrd och bli sambo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback