ang. igår

Gårdagens visningar gick bra, det var tre trevliga par som kom och tittade och två av paren verkade gilla lägenheten väldigt mycket. Det sista "paret" var det bara flickvännen som kom och tittade och hon kändes inte så överpositiv. Jag är väl rätt så inne på att ett paren, dom kändes stabila och mysiga. Måste bara få tag på pojkvännen och be honom skicka anställningsbevis till mig så ska nog saken vara klar. Nu börjar jag även inse hur otroligt mycket det är att flytta. Först och främst själva flytten, men även adressändring, städning av förråd, alla möbler som inte ska användas måste in i förråden, fixa i nya lägenheten. Alltså jag har ju det mest på min lista men plötsligt så inser jag att det är sju veckor kvar och det kanske inte är så mycket tid.

Efter visningarna åkte jag och J hem till mamma och pappa och fikade och sen åkte vi hem och jag däckade i säng. Jag tror att jag var riktigt psykiskt trött, det tar på mina krafter att "hyra ut min lägenhet". Jag älskar den lägenheten och jag har lagt så mycket tid och pengar på att få den exakt som jag ville ha den och nu ska jag inte ens bo där. Det känns jättetrist även om jag längtar så mycket tills jag får flytta in och skapa mitt nya hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback