Att-göra-listan är lång för helgen

I helgen ska jag

rensa ut och frosta av frysen
packa upp ett antal flyttlådor
få iordning gästrummet

möblera vardagsrummet
städa klart hallen
åka till IKEA
- plafondlampor 4-6st
- gardinstängar
- mörkläggningsgardin
- kolla in byrå och en liten fåtölj
- kolla in en vit matta
Storhandla mat
Börja rensa ur och städa köket

ovanpå detta skulle jag vilja
gå en sväng på stan
fika
laga god middag

titta på ensam mamma söker
mysa med pojkvännen
sova

UPPDATERING: well jag hann med en del iallfall, IKEA fick flyttas till nästa helg då det inte fanns några vinterdäck på mammas bil (som vi måste låna eftersom min bil står på verkstad, se nedan). Men jag hann i allfall storhandla och snälla pappa skjutsade hem mig. Äntligen är kyl och frys fyllt med massor med mat, handlade för 1200 kr, får se hur länge det räcker. Sen blev det massor med film på sönsdagkväll, farligt att fått ALLA HD-kanaler. Men det kommer försvinna snart. Jag har fått ordning i "mitt" kontor, dock saknas lite saker men det kommer bli ett jättemysigt rum.  

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback