schlagerfestivalen

okej nu sitter jag här framför tv och tittar på schlagerfestivalen.

Niclas, nja inte så mycket att säga

tjejgruppen, what was that name?

Killar som vitar för mycket på rumpan och höfterna är någonstanns väldigt osexigt. Usch!

Nu är det Linda....sjunger så klart om hur desperat hon är! usch Varför är dom skotsrutiga?
schlagermodet kommer jag aldrig att förstå mig på. Men men, hon går nog vidare.

Okej, nu kommer nordman, häxprocesser, Usch! dont get me started on könsförtrycket i häxbränningar, Usch
Börjar det inte bli lite gammalt att han låter så där? Jag bytte kanal.

Nu kommer Sibel, från Idol (remember) det har varit tyst från henne på ett bra tag. Men nu så....åh vad söt hon är, vilken röst!

Nu kommer en okänd..... åh nej, en sån där uppbeat, hiphop, fd jugoslavisk låt.

Btw så måste jag bara säga att jag älskar Luuk, hans humor är så underbar, hans kommentarer är klockrena. Jag gillar verkligen sån typ av humor, som är lite ironisk, refererande och totalt allvarlig.

Nu Perrelli, nerbantad och skitsnygg. Men sjungades på engelska, det är ju inte så vanligt. Hon går vidare. 
Cavalliinspirerad klänning (ni vet den där som gjorde även för H&M)

that was it

Björn Gustavsson, my new love. Han är ju för söt. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback