stress

I lördags firade jag min födesedag för sista gången det här året. Nu räcker det, det är inte ens en ålder som jag tycker om. Men jag är väldigt glad för mina presenter.

Annars så är det stress i ett par dagar, jag vet faktiskt inte hur jag ska hinna med allt. Plus att nu har jag fått magont igen. Det onda som jag led av i mars har kommit tillbaka, en värk och on and off going illamående. Jag som lider av spyfobi blir ju än mer dramaqueen när det kommer till detta. Jag klarar smärta väldigt bra och sjåpar mig inte eller springer till doktorn för minsta (eller största) möjliga, men ont i magen och illamående och jag blir ett litet ömkande barn..

Packning, städning och kompisar ska hinnas med denna vecka + att jag jobbar 40 timmar. Hm undra om jag kan skita i något?

sex and the city-filmen imorgon, ska bli riktigt kul att se den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback