Gröna Lund

Idag har jag sprungit runt på gröna lund och åkt massor attraktioner som berg-och-dalbanor och vikingagungan.
Lite fem-kamper gjorde jag oxå. Riktigt rolig dag med massor med solsken och lilla söta Måns som stod på på scenen och tränade inför sommarkrysset. Sen gick vi in till stan och åt asiatiskt och satt resten av kvällen på mitt favorit café och tittade på folk och alla raggare som åkte fram och tillbaka på Birger Jarlsgatan. 

Jag har bland annat diskuterat ett antal klädinköp som kommer att göras till hösten. Jag är så glad att olika nyanser av grått fortfarande är hett i höst. Det är verkligen en favorit tillsammans med vitt och svart. Sen blir det lite färg där emellan, så som lila. 

vad tycker ni om hösten? Underbart att få krypa i jeans och stora varma tröjor eller bara jobbig då det blir alldeles för mörkt och kallt? Jag tycker tyvärr att dom där härliga höstdagarna som man ser i filmer är alldeles för få, ni vet när man går runt i stora lövhögar, solen värmer i ansiktet och himmlen är blå. Men å andra sidan så har hösten alltid varit speciell för mig då skolan börjar, ny inspiration efter ett långt sommarlov, nya tag, nya upplevelser ligger inför en.

Jaja, jag hoppas att solen kommer att fortsätta värma ett bra tag till.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback