8686


någon annan som börjar bli riktigt irriterad på OC, nu är det bara löjligt.

Imorgon ska jag träffa chefen för "Farsta-jobbet" (jobbet som jag verkligen vill ha) igen. Jag undrar vad han vill? Han sa att det är jag och en annan person kvar i processen. Spännande. Jag rapporterar imorgon igen.

Det gick rätt så smidigt att komma hem idag fast det var såna problem på tunnelbanan på grund av snön.

jag ringde mamma och pappa,

Jag " det har börjat snöa, jag pulsar i snö här"
mamma " ojdå, haha jag pulsar i sand, precis varit och badat"

fick lämna bilen vid kontoret idag, har ju bara sommardäck, imorgon måste jag gå mellan pendeln och kontoret. Riktigt irriterande.
 
well well, tränat igen idag. Jag sa att mitt nya liv har börjat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback