Brännskada och Budgivning

Ja, jag vet jag är sämst för tillfället. Men iallfall så har det inte hänt så mycket sedan jag postade sist. Jag har gått excelkurs i två dagar. Det var kul och mycket lärorikt. Men det roligaste var ju att det som verkligen ingår som arbetsuppgift i mitt jobb är att arbeta med listor och det kom sista timmen på sista dagen. Så när jag äntligen har en advekvat fråga då har läraren inte tid, och vi ska få diplom och sluta.

Träffade en god vän i tisdag och åt middag på ciao ciao's uteservering. Jag fick dock brännskada på tungan pga den varma pastan. Som jag naturligtvis går och känner på hela tiden. Aj Aj Aj

what else, jo jag är mitt uppe i en budgivning på en lägenhet så please håll tummarna.

men nu sängen för jag är så sjukt trött
sov så gott




Kommentarer
Postat av: erika

Håller tummarna för lägenheten! En annan väldigt fin lägenhet (...) låg på 2650000 då jag sist hörde av mäklaren, då var det sju personer kvar (utrop 1700000). Vart får alla människor pengar från i det här samhället? Eller lånar man hur mycket som helst, vågar man det?

2006-08-10 @ 08:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback