Klassfest

Klassfest!! Finns det sämre tajming? det här har man väntat på att någon skulle ta tag i en klassfest, men varför nu?

Det är ju nu som jag skulle vara 2 decimeter längre 10 kilo smalare, vara tillsammans med en världstjärna, sitta i en styrelse och helst skulle klassfesten precis ha sammanfallit med ett besök i stockholm. Då jag ska kontrollera hur det går med inredningen av övernattslägenheten på Östermalm och ha möte med VD för dotterbolaget i Stockholm. Jag skulle bara sväva in på klassfesten med designer kläder från topp till tå och en designer väska (det ända som kommer slå in) prata med alla och sen behöva åka för att ta flyget till New York.

Ja och sen femton varianter till men typ samma tema.

Men jag säger som Kajsa Warg, "man tager vad man haver" och sen gör man det bästa man kan med det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback