Internet

Mitt internet låg  nere hela fredagen, och nu går det fruktansvärt långsamt. Jag blir tokig och insett hur beroende man är av internet.

Men å andra sidan fick jag en härlig dag sittande i vårat glasrum som blir typ 30 grader varmt när solen ligger på och filat på ansökningsbrev.

Jag hade tänkt att jag skulle verkligen vara arbetslös på arbetstid, alltså att ta helgerna lediga. Men i och med att internet låg nere fredag så måste jag kolla in ams.se och kontrollera sista ansökningsdagarna på de jobb jag hade hittat. Det är skönt att man "skickar" ansökningar via e-post eller registrera sig på hemsidan. Så mycket bättre än brev och frimärken.  

Tiden har jag insett är en svårighet, men det tar jag vid ett annat tillfälle när mitt internet är lite piggare. Ha en underbar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback