Träning på SATS

Nu har mitt träningskort bara kostat 2000 kr per gång. Men jag är på gång. Jag har tränat muskel, bodyp pump, löpträning i gymmet och igår simmade jag också. Shit vilken träningsvärk jag har idag men det är bara bra.
Just nu är mitt mål att få in träning två gånger i veckan, ett muskelpass och ett löpträningspass. Sen ska jag försöka att få in lite olika varianter av träningspass för att verkligen utnyttja bredden av aktiviteter som finns att göra. Jag ska absolut pröva på danspassen, yogan, spinning, arobiscs och så vidare. Träning ska ju vara allsidig både för att få kondition på många olika saker och för att behålla rolighetsfaktorn i det. Men ett av mina mål är att jag vill kunna springa fem kilometer på 30 minuter till i juni när jag ska springa blodomloppet. Vi får se om det är möjligt.

men jag kan säga att "kostnaden per användningsgång" ska definitivt ner på det är kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback