IKEA på en lördag

hörde ni obehaget i rubriken? Iallfall så har min älskling enväldigt bestämt att vi ska till IKEA imorgon. Jag hade bokat in och (trodde jag) bestämt att vi skulle dit på tisdag. Så var alltså inte fallet och jag fick snällt böja mig för IKEA imorgon. Detta innebar att jag fick cirkulera runt kvarteret i en kvart för att hitta en parkeringsplats mitt i fredagseftermiddagsrusningen. Jag blev så upprörd (läs arg) att jag ringde till älsklingen och han fick komma ner och vara moraliskt stöd (läs krypa till korset och betala parkeringsavgiften) tills jag hittade en parkeringsplats. Så imorgon ska jag slåss med alla skrikande barnfamiljer på världens största IKEA. Men vad gör man inte så vi kan få färdigt vår garderob och få lite ordning här hemma.




eller not!

Kommentarer
Postat av: Carina

Försök attt se det positivt, idag är första dagen på en evighet som det inte regnar, förhoppningsvis vill folk ut o torka upp istället för o mögla runt på Ikea =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback