jag tror jag är ordknarkare

Jag älskar att läsa och jag läser hela tiden, jag konsumerar texter som andra byter troser (well det gör jag oxå). Men det jag vill säga är att jag är förmodligen mer intresserad av att läsa än att jag är intresserad av vad texten handlar om. Jag har svårt att äta mat utan att läsa något, jag läser alla tidningar på nätet, i pappersform så fort jag får möjlighet, långa artiklar och korta notiser, jag läser böcker, jag slukar dom och ibland är det riktigt svårt att komma ihåg vad det handlade om, jag läser när jag sitter på tunnelbanan, när jag åker långt med bilen. Jag har lärt mig mycket på att läsa och berört många olika ämnen. Nu har jag börjat ägna mig åt radio också. Jag lyssnar på P3 och P4 på dagarna, massor med härliga långa rapportage med ord, inga bilder utan bara ord. 

Ska faktiskt tillägga att jag ser nästan aldrig nyheterna på TV, jag hatar TV-nyheterna och blir bara arg när jag ser dom. Dåliga bilder, dåliga frågor, bestämd ordning. Nej tack.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback