Helgen står för dörren

Igen, det går så fort

Denna helg ska bli jättemysig, vi ska nämligen till centralbadet på lördag och njuta. J fick det av mig i födelsedagspresent. Vi ska börja med härlig frukost där och sen blir det bad i alla olika bad, bastuar och bubbelpooler, sen ska J få en timmes massage och jag gå nog in i gymmet och kör ett pass. Det blir lite som att fira både hans födelsedag, att min lägenhet är uthyrd och att vi firade 8 månader i torsdags. 
 
Ikväll blir det att rensa ut och börja packa in i mitt förråd. Grovsopconteinern finns på plats i helgen så måste passa på. På söndag blir det att flytta på kontoret hemma i lägenheten till sovrummet då kontoret ska renoveras och bli vårat framtida sovrum istället. Det ser jag verkligen framemot.

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback