Ett försök till måndagsbloggande

Eller det är ju bara att glömma det jag kommer skriva om hände ju i helgen.

Vi är klara med renoveringen av sovrummet!! Det blev så fint, och vitt. Vi målade och sen gjorde vi rent alla detaljer, tvättade fönster och golv och nu är det klart för inflytt av sovrummsmöblerna. Åh det känns så skönt. Vad mycket man hinner på en helg endå. Jag är även sjukt stolt över det jag och J åstadkommer. Helt själva har vi nu renoverat ett sovrum och en garderob.

Den här veckan känns som det kommer bli ett prov i effektivitet. Jobba massor och packa och fixa i två lägenheter på kvällarna. Men vi kommer att klara det och sen efter lördag kan jag pusta en vecka eller så.

Imorgon ska vi iväg på ledningsgruppsmöte på Hasseludden, ska bli fantastiskt skönt. Vi kommer få massor med jobb gjort, äta gott, någon typ av lugnade aktivitet och bad. Skönt!

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback