dygnet runt avslutades med en lunch

Älsklingen har jobbat mer eller mindre dygnet runt de senaste två veckorna. Men idag, i och med min halvdag, så fick vi lite tid att umgås med varandra. Så vi gick och åt en lunch på Mäster Anders som avslutades med en underbar chocklad mousse. Det var underbart att få några timmar med J utanför lägenheten och kunna snacka på bara, och knappt något jobbsnack.

Har även lämnat över nycklarna till de nya hyresgästerna, (check). Så himmla skönt att det är klart. Nu kan jag släppa den grejen. Allt är ordnat med inflyttandet! Nu väntar vi bara på att det ska bli den 15 november och den inneboende vännen ska flytta och sen får vi börja fixa och dona här hemma.

Nu är det helg och veckan gick lika fort som vanligt, men den här helgen ska jag bara ta det lugnt. Ikväll blir det Idol och imorgon halloweenfest och på söndag firar jag och J nio månader. (ojdå det kanske inte blir så lugnt) :)

ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback