Adressändring, och ett äntligen!

Jag har gjort adressändring idag, känns så jäkla bra!

Jag som är ekonom borde ju på något sätt gå in och kommentera finnaskrisen (jo, om man nu förstod något utav det) jag vet bara att jag blundar hårt när jag tänker på fonder och pensionspengar och jublar lika högt när riksbanken idag gick in och sänkte reporäntan.

Helgen innehöll massor med mys och jobb. Jobb i form av att slänga jättetunga möbler och packa ihop ett helt rum. Men det gick bra och vi blev av med en otymplig garderob som gått sönder och ett byrå som även den gått sönder. Don´t we love IKEA. Detta företags möbler är otroligt tunga och jag bar och slet som aldrig förr. Till detta vill jag även lägga att jag hade under lördagen på centralbadet kört gym i en timme och simmat i 40 minuter. Så kroppen var rätt så slut. Nu håller vi på och spacklar och fixar lite varje kväll. På lördag blir det att måla.

Nu är vi på upploppet en och en halv vecka kvar till flytten. Nästa vecka är det packning som står på agendan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback