Lite splashing

Måste bara säga något om bittra, negativa männsikor. Jag är så trött på människor som tror illa om andra, som förutsätter att människor jävlas med en. Människor som bara ser negativt på livet och allt omkring. Det är synd om man stänger dörrar som faktiskt är öppna, för det är jäkligt jobbigt att öppna dom igen.

Man styr sitt eget liv, man gör det man vill med det och det är jävligt jobbigt att leva sitt liv styrd av yttre omständigheter.  Positiv enegi ger mer positiv energi och den spiralen är enbart uppåtgående.

Varför tar jag upp detta (jag som är en solstråle varje dag) :) Jo, därför att jag har varit utsatt för människors negativitet och konstiga outlook on life på senaste tiden och jag har själv hamnat i situationer som jag hade kunnat hantera helt annorlunda och istället valde ödmjukhet och bjöd på ett leende och fick mycket hjälp. Tro inte att folk gör saker för att jävlas, andas, tänk positivt och bjud på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback