Jag lever

Jag lever men har ingen möjlighet att logga in så ofta här och skriva. Jag bor lite överallt för tillfället, mestadelsen pga pojkvännen men även för att (som jag beskrivit) så renoveras min husfasad och alla fönster är översatta vilket ger mig obehagliga känslor. Så nu delar jag min tid mellan mamma och pappas hus och pojkvännens lägenhet.
 
Igår var det min födelsedag och jag firade med pojkvännen. Jag fick jättefina presenter och sen blev jag bjuden på resturang. Absolut en av mina bästa födelsedagar (om man tar bort faktumet att jag fyllde 28 år).

Nu ligger det två ganska aktivitetsfyllda veckor framför mig innan planet ner till spanien lyfter på lördag den 5 juli. Jag ska hinna med massor med jobbgrejer, sociala aktviteter, fira 5 månader med J och ha födelsedagsfest med vänner. Packningen orkar jag inte ens tänka på.

så detta var en snabb uppdatering  och kontentan är att jag lever och mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback