vilket julklappsregn

Jag har blivit en riktig sjusovare sista dagarna, inte ur sängen före halv tolv på förmiddagarna, whats up with that? I försig ligger J fortfarande i sängen, ska försöka väcka honom snart. Har en liten plan att ta oss in på mellandagsreorna och även byta några julklappar - läste att 50 procent av alla juIklappar byts, det är ganska tråkigt.

I allfall så har jag fått massor med fina julklappar

- en fantastisk mjuk morgonrock
- delar till min servis
- IItala skål
- smink
- 8 hour cream och lipstick
- massor med underbara underkläder från Hanky Panky
- ICAs Husmans kokbok
- 1000 kr i presentkort på Magasinet i Vaxholm
- kaffe"termos" (kommer inte ihåg det riktiga namnet)
- gjutjärnsstekpanna
- parfym
- kökskniv
- "lika par leka bäst"-spel, hahah inte prövat ännu, men det ska kan både spelas med bara ett par eller två
- 1 fantastisk fin tomte att ha vid granen (iförsig fick den dagen innan julafton)

allt detta från min familj, J och Js familj, tack så hemskt mycket!

Den 23 dec hade vi båda våra familjer här på julfika och man bara säga att det blev en succé. Roligt att familjerna har fått träffas och att  det gick så bra, jag tror jag och J har inrättat en liten tradition.

nu ska jag börja göra mig klar, J har vaknat och brunch på stan hägrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback