Nytt kontor =nytt liv

Jag har flyttat till mitt nya kontor idag, sitter kvar med mina gamla arbetsuppgifter veckan ut men nära min nya chef. Jag är den enda under 30 år och vi är tre kvinnor totalt!!

Första komentaren: Oj flickor på kontoret

uppmärksamma att jag var ensam.

Jaja vad tror ni?
Iallafall så ligger kontoret 10 minuter med bil från mitt hem.  Inga fler 2,5 timmar pendlande om dagen.

idag var jag hemma 1720 då hade jag handlat  mat, sen har jag städat, gått ner med massor med saker i källaren och hämtat resväska till spanien. Can't wait, 16 dagar med hela dagar med solljus. Exakt vad jag behöver.

Kommentarer
Postat av: L

Skulle kunnat vara lite granna av en härskarteknik... :-)

2006-12-20 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback