Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Nej jag tror inte det, vad sjukt! Jag har gjort jättemycket grejer det här året men inget som "jag aldrig gjort förut". Får fundera. (fyllt 30 år?)

Höll du några av dina nyårslöften?
 - Ja, det gjorde jag. Jag hade satt upp ett par "levnadsregler" för det här året. Som att ha roligt, ta chanser och osv. Bara bra saker!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej det blev inga

Vilka länder besökte du? - Italien och England

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 17 april, 23 juni, 4 juli.

Vad var din största framgång 2010? Jag måste säga de lärdommar jag har gjort. Jag har gjort insikter, förhoppningsvis lär jag mig hantera dem under 2011.

Bästa kyssen - En härlig lång kyss vid havet

Största misstaget? - allt detta dejtande, fy fasiken

Bästa köpet? - Ny toalettsitts haha. Jag har inte gjort något stor investering detta år.

Mest romantiska ögonblick - Om jag inte varit så full hade nog frågan om att följa med på en weekend resa varit väldigt romantiskt, haha.

Vad spenderade du mest pengar på? - ur gruppen onödigt, estestik 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 - Mina fyra veckor i Italien gjorde min själ hel

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - WakaWaka med Shakira (Rom)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 - Jag har varit både gladare och ledsnare. Gjort flera lärdomar om mig själv det här året, men har även skrattat mer och umgåtts med fantastiska energigivande människor. Men även haft 30-årskris, fått ett av mina första riktiga psykbryt som jag måste hantera.

Bästa måltiden - Mathias Dahlgren Matsalen, alla gånger!!

Vad önskar du att du gjort mer? rest


Favoritprogram på TV
 - fortfarande allt som har med självhjälp att göra (lyxfällan etc.)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
 - Jag firade min födelsedag inte mindre än 3 ggr. Först i april med världens party tillsammans med min bästa vän Suzan. Massor med gäster och massor med planering. Sen dagen före min födelsedag bjöd jag in på grillparty i mamma och pappas trädgård och på födelsedagen åt vi världens middag på Mathias Dahlgren. Nästa år blir det något väldigt litet firande, haha.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? -
min stil har nog inte förändrats de senaste 10 åren. Jeans och koft-tjej. Så tråkigt, det skulle kunna vara något för 2011 att jobba på.

Den bästa nya personen du träffade?
 - Den bästa nya personen är helt klart Laura, min nya engelska vän som är så härlig, klok och snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback