skulle min pojkvän veta vilka skor jag satt på mig?

Jag läste en kort notis i tidningen igår (kan inte länka just nu) om en flicka, Nathalie 20, som lämnade sitt hem i torsdagskväll och är spårlöst borta. Det sista pojkvännen såg av henne är att hon plockade några sedlar ur sin plånbok och gick ut genom dörren utan att säga något. Ett mystiskt försvinnande. Pojkvännen kan inte helt identifiera vad hon hade på sig, inga ytterkläder satt hon på sig och det råder stor osäkerhet vilka skor hon satte på sig om några.

Skulle min pojkvän kunna identifiera vilka skor jag har satt på mig? jag har 30 par skor, tror jag, jag skulle ju kunna sätta på mig vilka som helst. Det låter även väldigt konstigt att bara lämna hemmet utan att säga något. Jag har varit ihop med min kille i snart fyra månader och jag är djupt insjunken i "informationssjukan" - "jag går ut i köket", "jag går på toaletten", j"ag....", "jag.....","jag...." och "vad gör du?", "vart ska du?" "vart är du?"' "vad tänker du på?"
 
varför går man bara? tar med sig några sedlar? lämnar pass, nycklar, plånbok, ytterkläder, och bara försvinner?

För lite information? brukar min pojkvän skämta med mig om, men i det här fallet var det verkligen för lite information, och vilka ödesdigra konsekvenser det kan få.

(eller så hade jag nog oxå lämnat en så ointreserad pojkvän)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback