Indiana Jones och Schlager för hela slanten

Imorgon blir det det, för första gången, Indiana Jones för mig. Jag försökte se första filmen i förra helgen, men somnade mitt i. Så jag ger det ett nytt försök på fredag. Alltså, igentligen är det min typ av film, äventyr och lite sånt, och inte för läskigt.

Annars så är det schlager som gäller. Ikväll semifinal nummer två med Perrelli, på lördag uppbunkning framför tv;n. Någon intresserad av att dela denna kväll med mig? Hoppas hon går vidare annars så är det helt meningslöst.

Idag ska jag iväg och träna på lunchen, sen är det stress som gäller. När stresen är så där ogreppbar och diffus då blir jag en gnällig bitch.

Btw, livet är ganska ironiskt. Kan det smäcka till dig så händer det. Efter månader av veling och feghet så tar jag modet till mig och tänker det spelar ju ingen roll, men just den kvällen då så klart.... I really hope that whats goes around does not come around, jag vet inte hur jag skulle klara det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hurtiga ni är som är o tränar, känner mig helt sjukt lat som sitter kvar på kontoret och lallar. Skyller allt på min fot (för hade den varit hel hade jag garanterat varit med, i alla fall kanske :)).

Spanar gärna schlager om Charlotte går vidare och du skriver kryptiskt, omöjligt att förstå vad du menar..blir nyfiken :)

2008-05-22 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback