Påskledighet och mer

Idag är enda dagen den här veckan som jag befinner mig på kontoret. Imorgon bär det nämligen av till Sälen på konferens. Det ska bli jättemysigt och trevligt. Massor med roliga aktiviteter inbokat och jag ska äntligen få träffa min eventplaner "gött!".

Påskhelgen har varit helt fantastiskt i den meningen att det inte blev mycket gjort utan jag har bara njutit av den tillsammans med Mr J. Sovit, ätit god mat, sett film och njutit av varandras sällskap. Ibland är det så enkelt men så fullfilling (i brist på svenskt ord).

Jag har även köpt in klänning till fröken S bröllop. Ska ta en bild och lägga upp här på bloggen. Den är så fin och blev en bra komplettering till garderoben. Gick på stan med mammsingen och hittade klänningen på Kookai.

Nu har jag lovat er bilder från Teneriffa, på klänningen, jag har även bilder på min TOMMA mail inkorg att visa. Jag får helt enkelt avvakta med allt detta till vecka 14.

Ha det så bra i vårat vinterlandskap

och pga mitt state of mind så en stor kram till era alla

ps Jag kan bara inte sluta le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback