Packning

Packning och jag går inte riktigt ihop och jag tycker mycket illa om att packa. Jag packar alltid för mycket, det blir tungt och jobbigt att släpa på. Jag försöker verkligen downsiza men det är svårt. Det roliga var att jag faktiskt plockade bort några saker ur packningen, men sen kom jag på att jag lagt till lika mycket. Jag fick ringa pappa och be honom svänga förbi med ny väska mitt i mitt packningsförsöket för jag insåg att det skulle verkligen inte få plats. Det som tar mest plats är skor och då har jag verkligen inte plockat med mig ett enda förmycket par skor.

Men men, bara det inte blir övervikt och med den nya väskan så kommer jag ha plats att shoppa.

Annars så ser jag mycket fram till imorgon och speciellt när jag sitter på det där planet ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback