Min helg

Denna helg har verkligen varit lugn, näst intill långtråkig. Jag började i lördags kl halv tio och storstäda, jag städade allt från golvlister till taklampor. Jag rensade, slängde, ordnade och listat hur mycket som helst. Jag blev klar i dag vid halv två, då hade jag

- storstädat lägenheten
- börjat på packningen till tenerriffa
- skrivit packlista till tenerriffa
- läst alla bloggar
-strykt dukar
- ätit lunch
-hämtat resväska och lämnat saker i källaren
- rensat
- skrivt listor på allt jag måste göra

Sen hade jag urtråkigt. Då tittade jag på reprisen av Gynning och sen tog jag mig hem till mamma och pappa, blev bjuden på middag och tog hem min bil. Tyvärr fortfarande ont i halsen, det får inte bli värre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback