Back in real life

Vad härligt vi har haft det, jättevarmt och skönt. Jag badade till och med i poolen och vi gick långa strandpromenader. Jag ska ladda upp lite bilder här på bloggen snart. Det ska bli standard att göra en sån här resa varje år. Det blev inte speciellt dyrt heller, gjorde av med förvåningsvis ganska lite pengar, fast det kändes som pengar rann ur händerna hela tiden. Resturangbesöken var billiga och tillslut hittade vi en riktigt supermercado så vi kunde köpa hem lite bra frukost och lunchmat.

Så nu är man utvilad och fått färg på kroppen.

Idag ska jag göra nåt som jag aldrig gjort förut med någon. Jag ska träna tillsammans med Mr J. Får se hur det går, vem ger upp första? Min kondition är rätt så bra efter långa powerwalks (före frukost) hela veckan. Pomenader överallt och flera kilometer strandremsa.

Snart är det ledigt igen, påsken hägrar och jag planerar att leva storstadsliv och fixa mitt badrum.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback