3 dagar kvar

Tre dagar tills jag sitter på ett plan till Teneriffa. Jag längtar så himmla mycket. Idag kändes det extra skönt när man vaknade och såg att det var snö på marken.

Ikväll ska jag på TopShop invigning i Skärholmens Centrum med J. Fick förhands inbjudan och 20 procent på hela sortimentet. Så det blir att kolla in ett par nya jeans från petite serien (om dom har det där), en skepparkavaj, jag har fått för mig att jag vill ha en sån till våren och tidiga hösten, och en klänning till ett viss bröllop i sommar.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl hem med nada. Nä, ett par jeans bir det i vilket fall som helst. Det är dom enda jeansen jag kan köpa och få dom 140 spänn billigare är aldrig fel.

Well back to work,

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback