Bloggen

Här i bloggen har man kunna följa mig sedan våren 2006 då jag började den här bloggen med syftet att bli ett inlägg i arbetslöshetens Sverige. Två månader senare fick jag mitt första jobb på företaget där jag jobbar nu och jag kunde inte vara gladare. Jag skulle precis fylla 26 och livet fick sin början efter år av studier. Jag ändrade bloggen till att bli en personlig skildring av vad jag gör och känner. Kanske enbart intressant för mig? Men det är otroligt roligt att kunna gå tillbaka i tiden och läsa vad jag har gjort. Den är tyvärr inte jätte personlig och jag har inte gått in på djupet i många ämnen. Detta förmodligen för att jag har läsare som känner mig och jag har grymt svårt att öppna upp mig då.

Idag så gick jag tillbaka för att läsa om juni 2007, det handlar om jobbaktiviteter, semester i spanien, blodomloppet och att ha en sommar i Stockholm. Där skriver jag vad jag vill göra och att jag ska satsa på att ha en pojkvän till sommaren 2008. Det får mig att småle då jag nu faktiskt har en pojkvän denna sommar som till och med bor i stan och det blir rätt så naturligt att hitta på saker i stan. Men jag skriver att jag vill promenera längst slottskajen, dricka drinkar och fika, ta skärgårdsbåtar ut i skärgården och andra aktiviteter.

Nu kommer det blir otroligt fint väder i helgen, jag har redan förvarnat J om att jag vill att han ska försöka vara "ledig" på söndag för att vi ska hitta på något roligt....men vad fasiken ska vi hitta på. Skärgårdsbåt, jovisst men vart? plötsligt känns Fjäderholmarna lite sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback