Tandläkarebesök

Idag blev det ett akut tandläkare besök pga en inflamation i tandköttet vid min vänstra visdomstand. Jag har haft lite ont till och från i veckan men i natt var det värsta jag har varit med om. Jag fick inte en blund på hela natten. Men som tur var hade dom tid för mig vid elva tiden. Fick bedövning med spruta som jag är så jäkla rädd för. När jag väl kom från tandläkaren så skakade jag i hela kroppen, hade svinont och började storgråta. (Tårarna kan ju även har varit för att den kvarten kostade mig 530 kronor.) Nädå, men jag fick en reaktion på smärtan, sprutan, ingen sömn och knappt någon mat på över 15 timmar.

Im stuffing myself with painkillers, ligger i soffan och surfar runt på internet. Kul måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback