Gustav III

Igårkväll var jag och J på operan och såg baletten om Gustav den tredje. Det var riktigt bra och som gammal balettdansös så blir man bara så fashinerad av dansen och rörelserna. Men, jag tror, att J inte uppskattade det lika mycket som jag. Men jag varnade honom innan att det var balett (och det var han som köpte biljetterna). Men iallfall så kan jag rekomendera att gå och se den om man vill vara lite kulturell och göra något annorlunda.



Nu ska jag snart åka hem till J och vi ska laga lite middag och sen ska jag sitta och titta på honom medan han öppnar kuvert. Eller ja, det kanske jag gör i typ 5 minuter och ger glada tillrop, sen ger jag nog upp och kollar in de nya Hills avsnitten som jag inte kan se på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback