Jag har sett mig själv som gravid vs. en ordentlig magsjuka i från min ideal vikt

Tack för den televerket, jag har sett mig själv på bild, och jag kan ju bara säga att jag vet hur jag kommer att se ut när jag är gravid. Och så ser jag redan ut nu.

Jag kan helt enkelt inte gå ner i vikt. Jag vet inte hur man gör. Jag var liksom inte riktigt den som behövde gå ner i vikt när jag var yngre. Men nu är man inte yngre längre och kilorna har smygigt sig på. Hur ska jag göra? Om jag börjar träna så orkar jag helt enkelt inte äta mindre för då orkar jag inte träna. Samtidigt som jag faktiskt uppskattar en stark och smidig kropp istället för smal. Men risken finns ju att jag bara kommer att gå upp i vikt eller inte röra mig en milimeter.

Nä ge mig en ordentlig magsjuka så kanske dom där tre kilorna försvinner av sig själv. Men i och med att livet är så ironiskt så har jag inte fått en enda maginfluensa de senast femton åren. Så nu utmanar jag ödet och skriver om det här så får vi se om jag får den det här året. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback