Up and running 2

Jag skrev att jag skulle sätta igång bloggen igen för ungefär två veckor sen men så blev det inte. Jag funderar lite hur jag ska fortsätta mitt bloggandet. Jo jag ska fortsätta men i vilken form? Det ska nog bli en liten förändring. Jag funderar.

Idag ska jag träna, försöka springa 25 minuter igen på gymet, sen blir det nog lite sollappande på mamma och pappas terass och syrran, som är hemma från Kalmar, ska få laga en god middag till oss.

Igår var jag så tuff, jag körde till IKEA i Barkaby. Jag måste verkligen träna att köra mer bil i Stockholm. Jag kör rätt mycket bil i mitt jobb, men det är bara till samma ställe varje gång, så jag måste träna upp mig i sommar. Så det blir definitivt lite bilresor ut till några fina badplatser och vaxholm (ofcourse :)) .

Har suttit och lämnat kommentarer till long-time-no-see-vänner på facebook. Första community grejen som jag är med i på internet, lite spännande. Det är även roligt hur många som känner varandra som känner varandra. Hängde ni med?

Anyway, fortsättandet blir nog lite annorlunda i fortsättningen.

Ha en lovely söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback