trött

Får man vara så här trött, det borde verkligen vara förbjudet. Det är en omättlig trötthet som aldrig vill bort. Jag njuter verkligen av de timmar som jag känner att aktiviteten i hjärnan är normal. Det känns som vissa delar av hjärnan bara stänger ner. Allt känns jättejobbigt bara.

Tänk om jag visste varför det är så här. Jag sover mellan sju och åtta och en halv timme varje dag. Jag är relativt aktivt motionsmässigt och jag äter bra. Har mer eller mindre slutat med alla onyttigheter. Förutom ikväll då, men iallafall.

Är det här min nya
bästa vän?

Kommentarer
Postat av: Mie

Kanske har du B-vitaminbrist. Det hade jag när jag kände mig som du beskriver. Ganska vanligt tydligen. Gå till läkaren o kolla upp. Man får tabletter o efter ett tag känns allt som vanligt.

2007-05-29 @ 18:53:48
Postat av: Helene

tack för tipset, det ska jag nog göra nästa gång jag träffar en läkare, om det här fortsätter. Eller så behöver jag bara semester! :)

2007-05-29 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback