Nu är det klippt


Ja håret alltså, så himla skönt. Jag hade lång utväxt också och nu är den färgad. Så nu är jag fin i
håret till nästa helg när vi ska åka ner till Örebro på fest.

Sen är det klippt på jobbet också, upptäckte precis innan jag gick hem att det har lagts in felaktiga uppgifter i systemet som påverkar mig väldigt mycket. Är det nåt som jag tycker så illa om är när människor slarvar. Hur svårt kan det vara, jag har jobbat där i åtta månader varav mitt jobb har jag haft i fyra och jag vet hur det ska vara, den här andra människan som har åsakat dessa fel har jobbat där forever. Åhhh jag gnisslar tänder. Det kommer ta mig massor med tid att reda upp det här och jag har den mest stressade tiden i mitt jobb just nu. Nä då det här får hon städa upp, det ska jag se till.

Ikväll är det deltävlingen till eurovision songcontest, roligt att se alla olika länder. Jag har även kommit på att jag är helt sjukt förtjust i sånger som verkligen speglar landet man kommer ifrån, så där traditionella. Med speciella instrument, folksångsmelodier, tunga, låtar, på landets språk. Såna där låtar som ofta kommer från östländerna. Jag kan bli alldeles tårögd av sånt. Det är vad allt handlar om inte nåt typ av europop med halvnakna brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback