En vält

Jag lovade att jag skulle skriva om min gårkväll. Jag åkte ut för att vara med ut asfaltsläggning. Så jag fick sitta på de stora maskinerna och följa med i arbetet. Det var varmt och spännande att se hur asfalten läggs ut. Killarna är så himmla roliga oxå. Jag fick till och med en kram från en, som även tyckte att jag borde släppa ut håret. Jag hade hjälm och neongul fleecetröja och ovanpå det en neonorange varselväst. Men jag tror att neon är högsta mode nu, eller har jag fel? Jag fick inte ratta något själv därför att det var så korta och lite krångliga läggningar. Men nästa gång kanske. Det är så spännande, Vem trodde att jag skulle hamna i asfaltsbranschen? och my boys are the best. Jag skrattar så himmla mycket hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback