Den 7 juni

Den 7 juni ska jag springa blodomloppet. Springa är iförsig en överdrift, det tror jag absolut inte att jag kommer att göra. Jag kommer att släpa mig runt dessa 5 km som en gammal tant. Nädå så farligt är det inte men jag kommer inte att orka jogga hela vägen, det tror jag inte. Jag började träna för ett par månader sedan och jag brukar gå på rullbandet ungefär 45 minuter av vilken jag försöker jogga så mycket jag orkar, är uppe i 20 minuter jogging nu. Det är jag jätte stolt över. Man får en otroligt kick i självförtroendet av att klara av något fysiskt som man inte trodde man skulle kunna göra.

Jag tänker definitivt sätta upp ett mål bland kompisarna nästa år, att vi ska genomföra vårruset (eller annat liknade lopp) tillsammans.

Jag ska ta mig till gymmet ikväll faktiskt. Sen som belönning (i och med att jag börjat mitt nya liv) Ugly Betty ikväll.



Tänk om man hade dom här grabbarna att springa efter......eller hur V, en till dig å en till mig.......

Kommentarer
Postat av: Vero

hahaha you can try to convince me :-D

2007-05-08 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback