stockholm

Idag blir det en sväng på stan efter jobbet. Jag älskar stockholm när det är sommar och varmt. Jag vill sitta på uteserveringar hela dagarna, åka båt ut till skärgården, promenera längs slottskajen osv.

tyvärr har jag aldrig haft en riktig stockholm sommar då jag alltid har stuckit till spanien vid första chansen. Inte heller denna sommar kommer det finnas mycket möjlighet till att njuta av sommarstockholm. Men lite skärgården blir det, lite utservering har det blivit och det kommer mera av den varan nästa två veckorna. Men men, det kanske är så att man måste planera in att stanna i stockholm på semestern om man vill uppleva den, och man kanske ska ha någon att göra den med, typ en pojkvän som man kan tvinga med på alla upptåg. Jag ska nog satsa på båda till sommar 08.

nu ska jag packa ihop lite saker, snart bli upplockad av en kollega och inkörd till huvudkontoret för en kurs, som jag redan har grym huvudvärk för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback