söndagdag

Ibland vill jag bara spy ut min egen tunga. Jag känner mig så negativ ibland och tungsint. Jag vet inte varför, jag har svårt att prata med vissa personer och dom gör inget fel, usch jag är bara negativ. Måste sluta med det.

Men annars så har min söndag varit jättebra. Jag har fått ordning på lite grejer här hemma. Jag har veckohandlat och suttit och glassat i solen hemma hos mamma och pappa. Plus att dom bjöd mig på en härlig middag. Hemlagad pizza från recept från kokboken timjan, olivolja.......(glömde bort vad den heter),  pizzadegen var helt fantastisk god.

Imorgon är det måndag och jag har en fullspäckad vecka framför mig. Men på onsdag är det nationaldagen och vi är lediga. Då blir det en dag på stan och bio på kvällen. Förvisning på ocean thirteen.

På femma går ett intressant program om missbrukare och intervention på söndagar. Det är därför jag aldrig kommer i säng i ordentlig tid på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Vero

Spy ut din egen tunga, usch det låter riktigt illa. Wassup?
Kärlek, oliver och timjan....måste testa pizzan, vilken var det?

2007-06-04 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback