nationaldagen

Imorgon ska jag ut i stockholmsvimlet för att fira nationaldagen. Jag ska börja på manifestationen mot våldtäkter i Hummlegården kl 11. Där tycker jag alla ska vara imorgon. Jag ska utöva min rätt som det här landet har gett mig att visa mina åsikter. Kvinnor ska respekteras i mötet med myndigheter och polisen efter en anmäld våldtäkt, och kvinnor ska inte behöva stå till svars för hela sitt liv för att en man har tvingat till sig sex. Vi är många kvinnor som inte skulle vara utan "synd" i förhör.

Sen ska jag och syrran ner till kungasan och smaka på stockholm och därefter en promenad ut på djurgården.

bio på kvällen och sen har den dagen varit perfekt.

men vad ska man ha på sig? för att passa allt man ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback