Mina 5 favoriter

På uppdrag av Bjooti så listar jag här mina fem favoriter i badrumsskåpet

Diorshow unlimited maskara - helt fantastisk maskara som gör fransarna underbart långa och böjda. Lätt att arbeta med och går enkelt att tvätta bort med tvål. Min favorit. Party varje dag.

Clarins Flash Balm - fantastiskt produkt anting på egen hand eller under puder. Ger en fin lyster och gör att min hud ser fräshare ut och gömmer faktiskt porer.

Clinique full potential lips lilac - underbar färg, glosset ligger kvar på läpparna länge och jag känner mig så fab i detta gloss.

YSL pure - en rengöringsprodukt som tar bort döda hudceller utan korn. Huden lyser av sig själv efter anvädningen. Dyr men en lyx som man får unna sig med men snåla med ibland. Hittade ingen länk, ysl hemsidan verkar inte funka.

Dior 5 coulor eyeshadows - min favorit i ögonskuggor, sitter som berget, klarar en hel partynatt plus some.... Jag älskar att sota mina ögon med denna produkt. Det finns förklaring hur man gör på hemsidan och jag har gjort min egen variant av detta. Mina ögon blir det mest framträdande på mig och killarna älskar min sminkning.

Kommentarer
Postat av: Emelle

Ohh! Ser ut som vi har likadan smak. Gillar också diors unlimited!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback